Ақмола облысы білім басқармасының "Сандықтау ауданы, Балкашин ауылы,№12 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого - педагогической коррекции №12 село Балкашино,Сандыктауский район" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ДАМУЫНДА АУЫТҚУЛАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ

29.07.2020

ДАМУЫНДА АУЫТҚУЛАРЫ БАР

БАЛАЛАРДЫ ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ

(материалинтернеттеналынды)

         Отбасылықтәрбие — ата-аналар мен отбасыныңбасқа да мүшелерітарапынанбалаларғақажеттінәтижелергеқолжеткізумақсатындаәсеретуүдерістерініңжалпыатауы.

Дамуындаауытқулары бар балағақоғамғабейімделуөтеқиын, өйткеніқұрдастарыменөзарақарым-қатынасқиындықтарыжәнежалпы "ерекше" баланыңқоғамныңқабылданбауыбайқалады.

Дамуындаауытқулары бар баланытәрбиелепотырған отбасы үлкенқиындықтарға тап болады. Біріншікезекте, Отбасы деңгейіндегі, оданкейіноныңшеңберінентысқиындықтар.

Мәселебойыншаәдебиеттізерттеу,дамуындаауытқулары бар баланытәрбиелепотырған отбасы кездесетінтиптікпроблемалардыбөліпкөрсетугемүмкіндікберді.

1.    Отбасындағықарым-қатынас.

"Ерекше" баланыңтууы отбасы өмірініңбарлықжағынажәнеоныңбарлықмүшелерінеәсеретеді. Ауытқулары бар баланытәрбиелеудешектентысбасым: ата-аналарөзінің ауру балаларыншамадантысаяйды, бұлмінез-құлықтың, жауапсыздықтың, жігерсіздіктің қалыптасуынаықпалетеді, немесекерісінше, өзбалаларына ар-намысынқорлайды, оларғабаяу, ұмытшақтықжәнеаурудантуындағанбасқа да кемшіліктерүшінашуланады.

2.    Бала тәрбиесі мен білім беру мәселесі.

Өтежиіауытқулары бар баланытәрбиелепотырғаната-аналардыңбаланықайдажәне қалай оқыту керек екендігі туралыақпараттарыболмайды. Көптегенқалалардамүгедекбаланыоқытужәнетәрбиелеуүшінмамандандырылғанмекемелержоқ. Соныменқатаркөптеген даму ауытқуларындабаладажаппайбілім беру мекемелеріндеоқуғамүмкіндікжоқ.

3.    Психологиялық-педагогикалықбілімніңболмауы.

Ауытқулары бар балалары бар көптегената-аналарбаланыңақауытуралы, баланың даму ерекшеліктерітуралыжәне осы ақаудытүзетужолдарытуралыжеткіліктіақпарат ала алмайды. Көбінесеата-аналарауытқудыартықбағабереді, немесеақаудыңауырлығын жете бағаламайды.

4.    Балағақатыстыата-аналардыңұстанымы.

Ата-аналардыңбаланыңақауынақатыстыұстанымдары мен позицияларыотбасындағыпсихологиялықжағдайғаүлкенәсеретеді. Аномальдыбаланыңпайдаболуынабайланыстыата-аналармынадайкезеңдерденөтеді::

a. Терістеу. Аурулардың бар болуынжоққашығару.

b. Ашу. Бұлбаланыңжағдайынақорғаныстық реакция, өзіне де, балаға да шарасыздық пен түңілунегізіндепайдаболады.

c. Кінәсезімі. Ата-аналардың осы ауытқуға әкелгеніс-әрекеттері мен қателіктерін ойлап, азап пен күйзеліскеұшырауымүмкін.

d. Эмоционалдықбейімделу. Өз-өзінежәнеөзбаласынақатыстыұстанымдардыдамытудағысоңғыкезең.

5.    Қоғамныңауытқулары бар балағақатынасы.

Отбасы социумныңтарапынаннемқұрайлық, түсінбеушілік,айыптауға бетпе-бет келеді.


 


 

Просмотров: 223


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст