Ақмола облысы білім басқармасының "Сандықтау ауданы, Балкашин ауылы,№12 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого - педагогической коррекции №12 село Балкашино,Сандыктауский район" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дисграфиясы бар балаға қалай көмектесуге болады: ата-аналарға кеңес.

21.02.2020

Дисграфиясы бар балаға қалай көмектесуге болады: ата-аналарға кеңес.

Балалардың дисграфия, әдетте, кейіннен, әлдеқайда ерте жастағы әр түрлі факторлардың әсерінен дамиды. Олардың ішінде: құрсақішілік даму кемістіктері; туыстық жарақаттар немесе жарыққа шыққан сәттегі асфиксия; ауыр инфекциялық аурулар (энцефалиттер, менингиттер және жүйке жүйесін әлсірететін басқа да аурулар); бас миының ісіктері; психикалық дамудың тежелуі; сөйлеу бұзылыстары. Қауіп-қатер тобында ата-аналары шағын сөздік қорына ие, анық емес немесе дұрыс сөйлей алмайтын, жай ғана баламен қарым-қатынас жасамайтын балалар болады. Қандай да бір ерекшелік дисграфия мектеп алдында тым белсенді түрде, қабылдау үшін тым күрделі ақпаратты меңгеруге мәжбүрлеген балаларда болады. Дисграфиясы бар балардың бұл жағдайы жас өскен сайын өтеді деп сенуге болмайды. Жазудың бұзылуы жазудың нормаларын білмеумен байланысты емес , ол психологтың, логопед, педагогтардың және ата-аналардың қатысуымен түзетуді талап етеді. Сонымен қатар, кейбір науқастарға невролог, отоларинголог, реабилитолог және т. б. дәрігерлердің көмегі қажет болады. Шыдамды болуға тырысыңыз, көбіне ересектерді балалардың тұрақты түрде көп және қарапайым қателіктер жіберетіні тітіркендіреді, сонымен қатар дисграфияның ерекшелігі сол қателердің үнемі қайталануы болып табылады. Неғұрлым кең таралған: фонетикалық ("г" және "к", "д" және "т", "б" және "п") немесе графикалық ("ш" және "щ", "х" және "ж", "л" және "м") ұқсас әріптерді жазуда шатасу; жазу барысында бас әріптерді жазу (және керісінше); әріптерді айналы бейнелеу; буындарды сөздерге ауыстыру; сөздерге артық буындарды немесе әріптерді қосу; сөздерде аяқтаудың болмауы; септік, реттік жалғаулардың үйлеспеуі, сөйлем құрамдарын өткізіп алу. Сонымен қатар, баланың дисграфиямен айналыса отырып, асығуға және тітіркенуге болмайды. Ересек адам өз-өзіне толықтай есеп беру керек, өйткені оған жеңілболып көрінетін жағдай балаға қиын болып көрінеді. Ашулы және шыдамсыз тәрбиелеушінің болуы тек жағдайды нашарлатады және қателер санын арттырады.

 

                                                                                                               Логопед Е.К. Наукенова

(Материал ғаламтордан алынған)

Просмотров: 280


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст