Әлеуметтік-тұрмыстықдағдыларғаүйрету
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау дағдыларын дамыту кезінде баланы тұрмыстық заттарды пайдалануға, олармен әр түрлі әрекеттерді игеруге үйрету қажет: есікті ашу және жабу, есік тұтқасын пайдалану, кілтті, ысырманы пайдалану; тартпаларды шығару және итеру; кранды ашу және жабу; жарықтандыру құралдарын пайдалану; теледидарды қосу және сөндіру, дыбыс күшін реттеу; телефон тұтқасын алу, телефонмен сөйлесу, нөмірді дұрыс теру. Баланың тәуелсіз іс-әрекетке деген ұмтылысын ынталандыру және істеген іс-әрекеті үшін мадақтау. Егер ол бәрін өзі жасағысы келсе, ата-анасы тек қажетті көмек көрсетуі керек. Болашақта, дағды игерілген сайын, белгілі бір қимылдарды орындау кезінде ересек адамның тікелей көмегіне деген қажеттілік төмендей бастайды. Баланың мүмкіндіктерін ескере отырып, одан не талап етілуі мүмкін және қандай көлемде екенін нақты білу маңызды. Барлық сабақтар ойын түрінде өткізіледі және баланы іс-әрекеттерді дұрыс орындағаны үшін жігерлендіріңіз, оның нәтижелері әрдайым көрінуі керек.
Дефектолог-Межова Ю.М.