Ақмола облысы білім басқармасының "Сандықтау ауданы, Балкашин ауылы,№12 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого - педагогической коррекции №12 село Балкашино,Сандыктауский район" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ПДТ балаға көмектесу үшін ата-аналар өзін қалай ұстау керек

12.10.2020
  1. Бала үшін бәрін жасау тілегін жеңіңіз: ол балабақшаға/мектепке жинау, киіну, түймелерін салу және өзі жасай алатын басқа да заттар. Қарапайым өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларынан бастап, үй тапсырмасы бойынша дербестікке үйретіңіз. Ол үшін бәрін істемеңіз, дербестігін дамытуға көмектесіңіз, сұрақ қою арқылы: "Ертең балабақшаға / мектепке өзімен бірге не алу керек?", " Киімдерді қайда салу керек?", осылайша назар артады және біртіндеп бәрін жасауға тілек қалыптасады. Ең бастысы тәрбиеде сіздің шыдамдылығыңыз.
  2. Баладан көп нәрсені талап етуге болмайды. Диагнозының ерекшеліктерін ескеріңіз. Оның жасындағы дамынуында артта қалмаған балалардың тапсырмалармен жүктемеңіз. Жоғары талаптар тек жұмысқа қабілеттілікті төмендетуге және одан әрі бірдеңе істеу ниетіне бөгде болады. Жаттығуларды орындаудың уақытын психолог реттейді. Әдетте ол диагноздың ауырлық жағдайына және жас мөлшеріне қарайды. Негізінде ойлау қабілетінің жаттығулары 10-12 минутқа бөлінеді. Одан соң 20 минут үзіліс жасау қажет. Қимылы көп ойындар ойнаңыз, тамақ ішіңіз, гимнастика жасаңыз. Түзету-дамыту жұмысын тағы 8 минут жалғастырыңыз. Бұл бір күнге жеткілікті. Күн бойы ойын-терапия қосыңыз: құммен манипуляциялар, саусақты ойындар. Бұл міндетті. Егер бала тіпті 5 минут сабаққа шыдамаса, дене шынықтыру үзілісін қосыңыз, бірақ әр сабақтың 10 минутыннан кейін орындаңыз.

 

Жақсы мінез – құлық үшін мақтаңыз, кішкентай жеңістерді тойлаңыз (қағаздан қиып алуды үйресе-киноға барыңыз немесе басқа сүйікті ойын-сауықпен айналысыңыз). Бала өз күшіне сенуі, өз жетістіктерінен қызығушылық танытуы тиіс. Өз бетінше бірдеңе істеу, белсенділікті дамыта отырып, алдымен тек жеңіл және қызықты материалда қалыптасады.

 

  1. Баламен сөйлесіңіз, қоршаған ортаны зерттеуге көмектесіңіз. Серуендеуде, бау – бақша/мектептен, үйден және оқу жағдайынан тыс жерде  келе жатқанда, барлық нысанның-машинаның, үйдің, шатырдың пішінін, мөлшерін, түсін атауды сұраңыз. Ауа райына назар аударыңыз, оны сипаттауды сұраңыз.
  2. Шыдамды болыңыз. Балағада шыдамдылыұ қажет болады. Егер сіз шыдамсыздық танытып, оның түймесін салғанын, ыдысын жуғанын, ойыншықтарды жинап, бутерброд дайындағанын күте алмасаңыз, одан не күте аласыз?

 

мақала ғаламтордан алынған)

Педагог-психолог – Ю.Ю. Абдулов

 

Просмотров: 251


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст