Оқу орынын орналастырыңыз. Бала жақсы желдетілген және дұрыс жарықтандырылған үй-жайда айналысуы тиіс. Оны ешнәрсе алаңдатпауы маңызды: компьютер мен теледидарды өшіру керек, үстелден артық заттарды алып тастау керек, мүмкіндігінше басқа отбасы мүшелерінен бөлмеден кетуін қамтамасыз ету керек. Жиһазға және кеңсе, үстел, орындық, сондай-ақ бала жазатын қалам немесе қарындаш барынша ыңғайлы болуына ерекше назар аудару керек:
Шаршаудан барынша алшақ болу керек. Дисграфиядан зардап шегетін балада шын мәнінде оқу дағдысы қалыптаспаған. Ұзақ сбақтар оны шаршатады, 10-15 минут демалыс істеу қажет. Демалыс уақытнда ол жүгіруі, ойнауы мүмкін, шырын ішіп, алма жеуі мүмкін. Ешбір жағдайда мәтінмен жұмысты телебағдарламаларды көріп немесе компьютерлік ойынмен біріктіруге болмайды: балаға көңіл бөлу қиын болады.
Баламен ойнаңыз. Кішкентай оқушылар ойын түрінде берілген ақпаратты оңай игереді. Ребустарды, жұмбақтарды, бояуларды және т. б. пайдалана отырып, оқуды оқытудың көптеген әдістері бар.
.Қиынға түсетін сөздері қайталаңыз. Мамандар балаға әр сөздің жазуын егжей-тегжейлі түсіндіруге кеңес береді. Баланың жазып отырған сөзін қайталап отырып жазғаны дұрыс болады. Әрбір қатені сөздерді анық қайталай отыра түзету керек. Бұл жағдайда іс баяу қозғалады, бірақ баланы түсінбеушілік жоқ деп айыптауға жол берілмейді: бұл сабақтың барлық әсерін жоққа шығаруы мүмкін.
Логопед Е.К. Наукенова
(Материал ғаламтордан алынған)