Ақмола облысы білім басқармасының "Сандықтау ауданы, Балкашин ауылы,№12 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого - педагогической коррекции №12 село Балкашино,Сандыктауский район" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дисграфиясы бар балалардың ата-аналарына ұсыныстар.

24.12.2019

Дисграфиясы бар балалардың ата-аналарына ұсыныстар.

  1. Егер бала үйге мәтінді оқу немесе көп жазу тапсырылған болса, онда мәтінді бөліктерге бөліңіз және тапсырманы бірнеше рет бөліп орындаңыз.

 2. Баланы үй тапсырмаларын бірнеше рет жазуға мәжбүрлемеңіз, бұл баланың денсаулығына зиян келтіріп қана қоймай, оның өзіне денег сенімсіздігі артады, сондай-ақ қателердің санын арттырады.

3. Баланы әр-бір жетістігі үшін мақтаңыз, барынша кемсітпеуге тырысыңыз.

Жазу туралы қысқаша.

 Дисграфиктің жазуы - оның барлық қиындықтарын көрсетеді. Әдетте дисграфикте Әдетте, дисграфика жеткілікті бөлінеді күрт екі түрі қолжазба күрт жағдайда жазудың екі түрі анықталады:  бір ұсақ, маржандай  және "әдемі"; екіншісі-үлкен, ұсқынсыз, «әдемі емес». Бұл жағдайда әдеміліктің соңынан қуу қажет емес, ол артынан келеді. Үлкен, ұсқынсыз әріптерге бала жайымен келеді және ол олармен жұмыс істеу керек болады.

Қалай үйрету керек.

Біраз уақыт бойы (әдетте, екі-үш апта бұл жеткілікті) дәптерде торға әр күн сайын әр көркем шығармадан немесе оқулықтан жасалған үлкен емес жаттығулар жазылады. Мәтін, бұл өте маңызды, әрбір торға бір әріппен жазылады, әрпі тұтастай тор көзді алып тұру керек. Бұл кезде баланың психологиялық дайындығ маңызды, егер психологиялық жағдай жасалмаған болса сабақты «мәжбүрлеп» оқытудың нәтижесі болмайды. Мәтіннің көлемі үлкен болмауы керек, он жасқа дейінгі балаларға күніне бір жол, анық  жазған жетеді. Жалпы мақсат-азғындыққа, шаршауға, тіпті өзіне наразылыққа жол бермеу болып табылады! Дисграфиктер үшін кеңсе керек-жарақтарын таңдауда өз қулықтары бар.  Саусақтың басына массаж істеу мидың дұрыс жұмыс істеуі үшін маңызды.  Сондықтан жазу құралының (қаламдар мен қарындаштардың) ұстайтын жері бұдырланған немесе Егер оқушыға осы қаламды ұстау ыңғайлы болса, оның жазуы тұрақтанады. Бұл үшін корпус үш қырлы болуы керек.

 Логопед Е.К.Наукенова

(Материал ғаламтордан алынған)

Просмотров: 335


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст