6. ЖЕҢІС ЕМЕС, ҚАТЫСУ
Баланы тек нәтиже үшін ғана емес, нәтижеге қол жеткізуге бағытталған кез келген іс-әрекеттер үшін мақтаңыз.
7. ЖЕЛКЕНДЕГІ ЖЕЛ
Ең жақсысын дамытып, осы әрекеттер үшін жағдай жасаңыз. Гипербелсенді балада қандай да бір нәрсе жақсы болса, соғұрлым ол сол нәрсеге назар аудара алады, ол үшін бұл үлкен мәселе.
8. ЭНЕРГИЯСЫН ҚАЖЕТТІ АРНАҒА ЖІБЕРУ
Баланың энергиясын жұмсауды үйреніңіз. Егер түнді тыныш өткізгіңіз келсе, онда кешке иттің артынан жүгіріп немесе велосипедпен серуендеу керексіз. Ұйқыға жатардың алдында ертегі оқыңыз.
9. ЖОРЫҚҚА ЖИНАЛУ ӨНЕРІ
Сіз қайда бара жатсаңыз да, балаға қауіпсіздік пен қажеттіліктерді жүзеге асыруды қамтамасыз етіңіз. Жақын маңдағы саябаққа қысқа саяхатқа бара жатсаңызда, серуендеуге арналған сөмкені мұқият жинаңыз.
10. АТА-АНАЛАР ДА АДАМ
Баладан дем алудың сәті түсіп жатса, сол сәтті жіберіп алмаңыз. Комаровскийдің әзіліне тән, ол негізгі ережелерді қысқаша тұжырымдады, , олардың негізінде-тұрақтылық, тұрақтылық, шыдамдылық және төзімділік.
Ол негізгі ережелерді қысқаша тұжырымдады, оның негізінде – тұрақтылық, шыдамдылық және ұстамдылық.
(мақала ғаламтордан алынған)
Педагог-психолог – Ю.Ю. Абдулова