ЕБҚ-і бар балалардың ойын әрекетін қалыптастыру кезінде ойынды басқарудың тікелей және жанама әдістері қолданылады.
Оқытудың басында мұғалімнің рөлі зор, оның тікелей ұстаздық ықпалы қажет. Балаларды оқыту процесінде әртүрлі әдістер қолданылады
- мұғалімнің ойыншықтармен ойнауы, ойын әрекеттерін көрсету, мұғалім мен балалардың бірлескен ойыны;
- мұғалімнің ойыншықтармен ойын әрекеттерін бір мезгілде түсіндіру арқылы көрсету, балалардың еліктеу және үлгі бойынша әрекеттерді орындауы;
- күнделікті өмірдегі ұқсас әрекеттерді бақылау және талдау, бірқатар әрекеттерді сабақта арнайы ұйымдастыру.
Оқытудың келесі кезеңінде рөлдік ойын элементтері енгізіледі. Бірқатар арнайы әдістер де балаларға саналы түрде рөлдік мінез-құлық деңгейіне өтуге көмектеседі:
- мұғалімнің сюжетті-рөлдік ойын элементтерін олардың мағынасын алдын ала және кездейсоқ түсіндіре отырып көрсетуі;
- балаларды ойын жағдайы мен рөліне дәйекті түрде енгізу;
- Үлгі ретінде әрекет ету.
- мұғалімнің кез келген рөлге, көбінесе негізгі рөлге қатысуы.
Ойынды оқытудың үшінші кезеңінде келесі әдістер мен тәсілдер қолданылады:
- рөлдік мінез-құлық үлгісі, мұғалімнің балалардың іс-әрекетін жоспарлауы және олардың арасында рөлдерді бөлу;
- мұғалімнің ойынға қосалқы кейіпкер ретінде қатысуын сақтау;
- сюжетті дайындау;
- белгілі бір кейіпкерге тән жаңа ойын әрекеттерін көрсету;
- балалардың ойын белсенділігін арттыру.
Ойынды оқыту мен басқару әдістерін таңдау оқу мақсаттарымен және балалардың ойын әрекетінің қалыптасу деңгейімен анықталады.
дефектолог
Межова Ю.М.
материал интернеттен алынды