Психикалық даму дене шынықтырумен тығыз байланысты, сондықтан аутизмді емдеуде емдік дене шынықтыруды пайдалану өте маңызды және елеулі нәтижелер береді. Науқас жаңа қозғалыс дағдыларына қызығушылық танытып қана қоймай, сонымен қатар ұжымда тез бейімделеді. ЕДШ-ның тұрақты сабақтары оқушылардың білімін жақсартады және науқастың сөйлеу, дене бітімінің дамуындағы кемшіліктерін түзетеді.
Өткен ғасырда Карел мен Берты Бобатов өте танымал өмірге алғашқы жастағы балалар үшін тиімді болатын әдіс жасады,. Әдістің мәні-патологиялық рефлекторлық қозғалыстарды ойнату мүмкіндігін блоктайтын позалар таңдалады. Мысалы, егер "эмбрион" қалпын қабылдаса, онда оны қалпына келтіру барысында бұлшық ет массасының тонусы мен аяқ-қолдың тонусы азаяды. Баланы қозғалысты дұрыс орындауға үйрете отырып, "эмбрион" жағдайында "дұрыс емес", патологиялық позотониялық рефлекс бұғатталады.
Егер қозғалыс функциясы бұзылған болса, онда Чехиядан невролог В.Войттың әдісін қолдану ұсынылады. Бұл әдістің көмегімен баланың даму моторикасын еңбектеу және бұрылыс қозғалысы арқылы ынталандырады. Қозғалысқа қатысатын бұлшықеттер қан ағымын сезінеді, оларда регенерация процестері артады. Науқастар, әдетте, танымдық қызметке ұмтыла бастайды, олардың көңіл-күйі мен жалпы жағдайы жақсарады.
В.Г.Карпов