Көру қабілеті бұзылған балалар Мұғалімге бірнеше кеңестер
• Әр 10-15 минут сайын оқушы арнайы жаттығулар жасап,
1-2 минут демалады.
• Оқушының жұмыс орнын жарықтандыру 75-100 кд / м2
кем болмауы тиіс.
• Оқушының жұмыс орнына барар жолдағы барлық
кедергілерді алып тастаңыз
• Көрнекі түрде қаріпті, фонды үлкейту ұсынылады
ақ емес, ашық сары немесе ашық жасыл жасаңыз.
• Сынып тақтасында жазған кезде, оқушыда ол бір сызыққа
біріктірілмейтіндей етіп материалды орналастыруға тырысыңыз.
Оқушы бордың қандай түсімен жазғанды жақсы көретінін анықтаңыз.
• Оқушыларға жазбаны жақсырақ қарастыру үшін
тақтаға немесе иллюстрацияға жақындауға мүмкіндік берейік.
• Жазғанның бәрін айтып отырыңыз
• Тақтаға жазғанның бәрін үлестірме материалмен қайталауға тырысыңыз.
• Тарату материалының сапасына назар аударыңыз:
жылтыр емес, күңгірт қағазды қолданыңыз, шрифт үлкен және түсті болуы қажет
• Көру қабілеті бұзылған оқушыға жаттығулар жасауға, мәтінді оқуға көбірек уақыт қажет. Материалдың өзіндік жұмысы кезінде оқушыны үлкен мәтіндерді оқумен ауырлатпаңыз, оны тағы бір рет ауызша түсіндіріп, бәрін түсінгеніне көз жеткізіңіз.
• Әдебиет, тарих, география және т.б. сияқты
3 пәндерде аудиожазбаны қолдануға болады
• Жазбаша жұмыстарға қойылатын талаптарды қайта қарау орынды.
Кейде көру қабілеті нашар оқушы мәтінді параққа дұрыс орналастыру және жолдарды сақтау үшін трафаретті пайдаланып жазуы керек.
•Оқушының сабақта берілген материалды түсінуін жиі тексеріңіз
• Артық қимыл жасамаңыз және оқушыға жарық көзін жаппаңыз, қарым-қатынастың вербалды емес құралдарын (басын иіп, қол қимылдарын және т.б.) пайдаланбаңыз.