Мүмкіндігі шектеулі балалардың қозғалыстарың іске асыру барысы бойынша психологиялық-педагогикалық оңалту және әлеуметтік бейімдеу іс-шараларды өткізу, оларды қазіргі заманғы қоғамда толыққанды тұлғалық дамуүщін ең маңызды аспектілерінің бірі , БЦП балалармен жұмыс үшін жағдай жасау болып
табылады.
Жүйелі түрде бақылау дамуымен барысында оқушылардың оқу-тәрбие процесінің, динамикалық, кешенді, жан-жақты және толық зерттеу,әлеуметтік-психологиялық білім беру процесін церебральді параличі бар мүгедек баланың негізі ретінде қарастырылады. Алынған нәтижелерді ескере отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеу, баланың білім беру бағыты түзетіледі, дара оқыту бағдарламасына талдау жүргізіліп, оларды іске асырады.
Әлеуметтік-психологиялық моделі церебральды параличі бар балалардың өз ерекшеліктері бар, ол психологиялық ерекшеліктеріне байланысты , деформациялауға, олардың жеке дамуына, кейде ата-аналар қатынастар арқылы анықталады .
(АҚПАРАТ ИНТЕРНЕТТЕН алынды )