Ақмола облысы білім басқармасының "Сандықтау ауданы, Балкашин ауылы,№12 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Кабинет психолого - педагогической коррекции №12 село Балкашино,Сандыктауский район" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Аутист баламен жұмысты неден бастау болады" мақаланың жалғасы

23.01.2018

 Осы процедурадағы бірінші кезең - бұл мотивациялық

ынталандыруын таңдау  бала алатын болады, егер қалаған реакцияны орындауға.

Бұл бір тәтті бола алады, не сүйікті ойыншық, не сүйікті әрекет (мысалы, компьютермен ойнау).

Екінші кезеннің процедурасы - бұл критерийлерді реакциялар үшін таңдау.

Мысалы:

• Тамақты саусақпен түрту.

• Тамақтың тілімін көтеру.

•Тамақтың тілімін көтеру және иіскеу.

• Тамақты саусақпен түрту, және саусақты жалау.

• Тамақтың  тілімін көтеру , ауызға жеткізу және тіл ұшымен түрту.

• Тамақтың тілімін көтеру  және аузына салу.

• Тамақтың тілімін көтеру, аузына салу, шайнау және жұту.

Мысалы,біз балаға алмұрт жеуін оқытуға тырысамыз .

• Біз алмұрттың  кішкентай тілімін тарелкеге саламыз, және дайын мадақтауды жақын ұстаймыз.

• Біз балаға не істеу керектігін көрсеттік (алмұртты қолмен түртеміз), және оған осыны қайталауға көмектесеміз .

• Егер бала алмұрт тілімін түртсе - ол бірден ынталандыру затын алады (мысалы, шоколад тілімін).

• Біз бұл әрекетті қайталаймыз, бала өз бетінше алмұрт тілімін түрткенше дейін.

• Келесі күні біз бала өз бетінше алмұрт тілімін түрткеннен бастаймыз, сонымен қатар бала алмұртты түртсе, бізоны сөзбен көтермелейміз.

• Бала алмұрттың бір бөлігін көтергеннен кейін ғана шоколадты алады.

Просмотров: 307


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст