Осы процедурадағы бірінші кезең - бұл мотивациялық
ынталандыруын таңдау бала алатын болады, егер қалаған реакцияны орындауға.
Бұл бір тәтті бола алады, не сүйікті ойыншық, не сүйікті әрекет (мысалы, компьютермен ойнау).
Екінші кезеннің процедурасы - бұл критерийлерді реакциялар үшін таңдау.
Мысалы:
• Тамақты саусақпен түрту.
• Тамақтың тілімін көтеру.
•Тамақтың тілімін көтеру және иіскеу.
• Тамақты саусақпен түрту, және саусақты жалау.
• Тамақтың тілімін көтеру , ауызға жеткізу және тіл ұшымен түрту.
• Тамақтың тілімін көтеру және аузына салу.
• Тамақтың тілімін көтеру, аузына салу, шайнау және жұту.
Мысалы,біз балаға алмұрт жеуін оқытуға тырысамыз .
• Біз алмұрттың кішкентай тілімін тарелкеге саламыз, және дайын мадақтауды жақын ұстаймыз.
• Біз балаға не істеу керектігін көрсеттік (алмұртты қолмен түртеміз), және оған осыны қайталауға көмектесеміз .
• Егер бала алмұрт тілімін түртсе - ол бірден ынталандыру затын алады (мысалы, шоколад тілімін).
• Біз бұл әрекетті қайталаймыз, бала өз бетінше алмұрт тілімін түрткенше дейін.
• Келесі күні біз бала өз бетінше алмұрт тілімін түрткеннен бастаймыз, сонымен қатар бала алмұртты түртсе, бізоны сөзбен көтермелейміз.
• Бала алмұрттың бір бөлігін көтергеннен кейін ғана шоколадты алады.