Және де, күнделікті алға қарай жылжи отырып, біз түпкі мақсатқа жетеміз - бала алмұрттің бөлігін жейді. Осы мақсатқа жеткеннен кейін, азық-түлік көлемінің біртіндеп ұлғаюы және жаңа өнімнің енгізілуі туралы жұмысқа кірісуге болады.
Бұл рәсім жеке жаттығу, сабақ және басқа түрдегі тапсырмалар - сөйлеу, ойын және академиялық жаттығулар ретінде орындалуы мүмкін. Кейде осы жаттығуды жаттығу ретінде жасай отырып, балаға бұл процедураны тамақтанудан айырмашылығы барынша тиімдірек орындауға және қажетті әрекетті тезірек орындауға көмектеседі.
Тамақтың жағдайы баланың ұзақ уақыт бойы қабылдайтындығына байланысты, өйткені оған қарсы тұрып, тамақтан бас тартады және ақыр соңында ол қалағанын алады. Оқу жағдайын бала өзіне тапсырманы орындау керек жағдай ретінде қабылдайды, және ол тапсырманы орындау үшін көтермелеуді алады, сондықтан тапсырмаларды орындау кезінде жаңа өнімдерді бөлу бойынша жұмыс тезірек қозғалады.